سفارش تبلیغ
صبا ویژن

نقد و بررسی هدفون بلوتوثی لنوو مدل x9

هدفون بلوتوثی لنوو مدل x9

هدفون بلوتوثی لنوو مدل x9  از طراحی جمع جور، صدایی واضح و باکیفیت، راحتی هنگام استفاده از آن در داخل گوش بهره می‌برد.

 

 

 

دستیار صوتی هوشمند

با استفاده از دستیار هوشمند در هدفون بلوتوثی لنوو مدل x9 هوشمندتر باشید، فقط کافی است که با درخواست از دستیار خود، کارهای موردنیاز خود مانند گوش‌دادن به موسیقی، برقراری تماس، یادآوری‌های مهم و…. استفاده کنید.

هنگامی که دستیار صوتی خود را فعال می‌کنید، هیچ مشکلی در تشخیص دستورات شما وجود نخواهد داشت و می‌توانید به‌راحتی حرکت کرده و تمام گزینه‌های موجود را از این حالت بدون هیچ مشکلی عبور کنید

 

کنترل‌های لمسی

به نظر نمی‌رسد که دیگر دکمه‌های فیزیکی در صنعت فناوری اتفاق‌نظر داشته باشد و این هدفون فرض را درک می‌کند. شما می‌توانید هدفون را با ضربه‌های ملایم کنترل کنید. کنترل لمسی هوشمند این هدفون می‌تواند موسیقی را کنترل کرده و تنها با یک لمس تماس‌ها را قبول یا رد کند، این هدفون از طراحی ارگونومیک بهره می‌برد و راحتی بسیار فوق‌العاده و صدایی یکپارچه را به شما ارائه می‌دهد.

 

گواهینامه ضد آب

 این هدفون‌ها از پلیمر ABS ساخته شده‌اند و در برابر بیشتر آسیب‌های ناشی از سقوط، مقاوم هستند و دارای گواهی ضد آب IPX5 هستند. این بدان معناست که شما نیازی به نگرانی در مورد نقص عملکرد ناشی از پاشیدن مایعات مانند عرق یا آب به سمت گوش ندارید.

 

کیفیت صدا

اگر قصد دارید صدایی باکیفیت بالا دریافت کنید، این هدفون دقیقاً همان چیزی هست که شما نیاز دارید. گوشواره‌ها دارای دیافراگم 13 میلی‌متری هستند که کل طیف فرکانسی را با باس ضخیم، تن‌های میانی شگفت‌انگیز و فرکانس بالا شفاف افزایش می‌دهد.

به لطف درایو پویا و تراشه بلوتوث 5.0 که در هر دو هدفون قرار گرفته است، جزئیات فرکانس پایین، متوسط و فرکانس بالا را تجزیه‌وتحلیل می‌کند تا کیفیت صدا اصلی را بدون نیاز به کاهش مصرف برق بازیابی کند.

 

عمر باتری

هر زمان که به دنبال خرید مجموعه جدیدی از هدفون هستید، میزان ساعاتی که می‌توانید قبل از شارژ مجدد از آنها استفاده کنید، فاکتور مهمی است. باتری شارژر این هدفون دارای ظرفیت 300 میلی‌آمپر ساعت است و شارژ کامل آن 90 دقیقه طول می‌کشد.

 

به لطف اتصال نوع C ، در صورت گم‌شدن نسخه اصلی، می‌توانید آن را با اکثر کابل‌های دستگاه‌های دیگر شارژ کنید. هر ایرباد دارای یک باتری 40 میلی‌آمپر ساعتی است و حدود 3 ساعت موسیقی یا زمان تماس دوام می‌آورد.

 

منبع:وب سایت گوشبان